Via de ouders van Lars, kregen we van de stichting Shaki , 2 relaxen en een muziekmobiel.
We zijn heel blij en dankbaar, in naam van onze bengeltjes!
Een kamer met een huiselijke sfeer waar ouders alle tijd en ruimte krijgen om afscheid te nemen van hun kind na het overlijden.